Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 10:11 - Брокерски смях
Автор: bulcity Категория: Забавление   
Прочетен: 1169 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.09.2010 11:07


Недомислици на новото строителство...

Пак на оглед с детето. 3-стаен апартамент в нова кооперация. 100хЕ. Тераса 38кв.м. Апартамента е на ш/з. Влизаме разглеждаме. Изтъкват се всички предимства на жилището. Детето пита: " Къде са спалните?" Снизходително го поглеждат всички с усмивка - ние сме в едната спалня. Детето продължава: " Ама тази стая е много малка, как ще ми се събере леглото в нея?" Аз: Мълчи, маме че ми отиде комисионната от строителя!
Връщаме се във всекидневната - голямата тераса пред нея има възможност да се усвои, и детето пак: "Ама на терасата ли ще си направят спалня?".



Пледоария

Брокер съм. Предлагам жилища. И когато правя огледи съм длъжна да представя имотът в най-добрата му светлина. За целта много често правя виртуални ремонти, усвоявам балкони, бутам стени, преграждам и т.н. През лятото се наложи да водя детето с мен по огледи (нямаше къде да го оставя). Един апартамент си го показвах по 4-5пъти на ден. Детето стой до мен и слуша. Вече бях с отрепетирана пледоария. Различни клиенти - едно изложение. Пореден оглед. Аз започвам: " Чудесно жилище, великолепна панорама дъра-бъра..." Спирам. Детето ме подръпва за ръкава и казва: " Мамо, мамо забрави за стената..." Ей вярно, всеки предишен път я "бутах" тази стена... :)))



Дете, наивно, чисто и за съжаление много право.
Вече не го водя по огледи...




Тагове:   апартамент,   брокер,   виц,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulcity
Категория: Бизнес
Прочетен: 44350
Постинги: 10
Коментари: 2
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930